החזרות והחלפות

דרג פריט זה
(0 הצבעות)
07 ינואר

מדיניות החזרת מוצרים חשוב לציין כי המוצרים המוצגים באתר וכן טיב התכולה הינם באחריותו של היצרן\ספק ולא של מפעילי האתר.

פופה | Popa עושה את מירב המאמצים לאתר את המוצרים האיכותיים ביותר ולעבוד בשיתוף עם הספקים האמינים והמקצועיים ביותר.

עם זאת אין זה מן הנמנע שיפלו טעויות בהזמנות שיעשו על ידי הספק וכמו כן יתגלו מוצרים שאינם תואמים את תיאורים כפי שנמסר על ידי הספק. במקרים אלו:

* במידה והמוצר הגיע כראוי אך הלקוח מעוניין להחזיר/להחליף את המוצר, עליו יהיה לשלוח את המוצר חזרה ולשלם את עלות המשלוח לחו’’ל.

במקרה זה תסייע פופה | Popa לקשר בין הספק ללקוח בהקדם

* במידה והמוצר הגיע תקול או במידה/צבע/דגם שגויים, על הלקוח לספק הוכחה - תמונה או סירטון שהמוצר אכן תקול - על מנת לקבל החזר כספי על ידי הספק.

פופה | Popa תסייע לקשר בין הלקוח לספק וכמו כן תעשה כל שביכולתה שהלקוח יקבל טיפול הולם בהתאם לזמני שילוח ולאופי פעילות הספק.

מוקד שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על שאלות נוספות בתחום בימים א-ה בין השעות 9:00-19:00 בטלפון: 07-32693109

קרא 2132 פעמים עודכן לאחרונה ב שישי, 10 ינואר 2014 22:38